Szállítás és kézbesítés
-
Hogyan tudok rendelni?
A weboldalon található árak, képek és információk csak tájékoztató jellegűek! A megrendelés csak a Huawei-store.hu webáruház kezelőjének visszajelzését követően tekinthető visszaigazoltnak!
1. Regisztráció:
Regisztrált és nem regisztrált felhasználók egyaránt vásárolhatnak az áruházban. Ha Ön rendszeres vásárló, vagy várhatóan többször fog vásárolni, érdemes regisztrálnia. Regisztrált vásárlóként vásárláskor nem kell újra megadnia személyes adatait, azokat a rendszer automatikusan kitölti, ezáltal meggyorsítva a vásárlást. A sikeres regisztrációt követően visszaigazoló e-mailt küldünk Önnek. Amint regisztrált felhasználó lesz, gyors értesítést kap tőlünk a legfrissebb hírekről és a várható promóciós eseményekről, így biztosan nem marad le semmiről.
A regisztrációhoz navigáljon a weboldal jobb felső sarkába, és kattintson a „Fiók” ikonra, írja be e-mail címét a „Regisztráció” gomb feletti mezőbe, majd a „Regisztráció” gombra kattintva indíthatja el a regisztrációt.
Regisztrálhat Google vagy Facebook fiókja segítségével is.
2. Bejelentkezés
Bejelentkezni a weboldal jobb felső sarkában található „Fiók” ikonra kattintva tud.
3. Termék kiválasztása
A termékek kategóriákba vannak rendezve, egy adott kategórián belüli terméket a kategória nevére kattintva tekinthet meg, a kategóriák nevei a webáruház felső és alsó részén is megtalálhatók.
A kategóriaoldalra belépve a kiválasztott kategóriába tartozó termékek átfogó listáját láthatja, itt egy adott termék nevére kattintva navigálhat annak oldalára, ahol részletes információkat találhat a termékről. A terméket a „Hozzáadás a kosárhoz” gombra kattintva tudja megrendelni, ekkor a termék a kosárba kerül, ezt a webáruház jobb felső sarkában található „Kosár” ikonra kattintva tudja ellenőrizni. Az ikon melletti szám mutatja, hogy jelenleg hány termék található a kosarában.
4. Fizetés
A megrendelés leadásához kattintson a „Kosár” ikonra, majd a „Pénztár” gombra. Ha Ön még nem jelentkezett be, a rendszer egy bejelentkezési oldalra navigálja, ahol választhatja a vendégként történő vásárlást is. Ezután ki kell választania a fizetési és a szállítási módot, valamint meg kell adnia fizetési adatait. Abban az esetben, ha úgy dönt, hogy a fizetést bankkártyával/hitelkártyával teljesíti, kérjük, alaposan ellenőrizze személyes adatait a megrendelés elküldése előtt. Végül a „Rendelés leadása” gombra kattintva véglegesítheti megrendelését, és hamarosan visszaigazoló e-mailt kap tőlünk.
5. Termékek összehasonlítása
A webáruházban lehetőség van a kiválasztott termékek összehasonlítására. A termékek összehasonlítása funkciót a „Hozzáadás a kosárhoz” melletti „nyíl” ikonra kattintva használhatja, ez hozzáadja a terméket az összehasonlító listához. Amint több termék is bekerült a listába az „Összehasonlító lista” gombra kattintva összehasonlíthatja a listában található termékeket.
-
Hol található az üzlet?
Cím: Budapest Fertő utca 1/A BM Center A23-25, H-1107
Nyitvatartási idő: hétfőtől péntekig: 9:00–17:00
-
Milyen fizetési módok állnak rendelkezésre?
1. Személyes átvétel: Készpénzben a Szolgáltató üzlethelységében vagy a Szolgáltató által megjelölt egyéb helyen történő átvételkor: Az áru átvételekor történő fizetés választása esetén a Felhasználó a Szolgáltató üzlethelységében vagy a Szolgáltató által megjelölt egyéb helyszínen fizeti meg a termék vételárát készpénzben, vagy bankkártyával. Készpénzes fizetésre csak magyar forintban (HUF) van lehetőség.
2. Fizetés utánvétellel (Utánvét díja: 350 Ft): Amennyiben a megrendelt termék futárszolgálattal, vagy csomagpontra kerül kiszállításra, lehetőség van arra, hogy a Felhasználó a megrendelés végösszegét a futárnak, vagy a csomagponton teljesítse készpénzben vagy bankkártyával a megrendelt termék(ek) átvételekor.
3. Átutalással: Felhasználó a megrendelt termékek ellenértékét a visszaigazoló e-mailben található bankszámlára 3 napon belül köteles átutalni. Az összeg Szolgáltató bankszámláján történő jóváírását követően a Felhasználó jogosult a termék(ek) általa meghatározott módon történő átvételére.
4. Online bankkártyával: Felhasználónak lehetősége van a rendelés összértékét online, bankkártyával fizetni a Szolgáltató által igénybe vett pénzügyi szolgáltató biztonságos fizetési rendszerén keresztül.
-
Milyen szállítási módok állnak rendelkezésre?
1. Ha Ön a „Személyes átvétel fizetési módot választotta, akkor a terméket személyesen kell átvennie üzletünkben.
2. GLS futár (Címre): Kézbesítő partnerünk, a GLS az Ön által kiválasztott címre szállítja a csomagot. Abban az esetben, ha az első kézbesítési kísérlet sikertelen, második kézbesítési kísérletre kerül sor, mielőtt a csomag visszakerülne áruházunkba. A kézbesítés előtt e-mail vagy SMS értesítést küldünk Önnek
-
Mennyi ideig tart a szállítás?
A szállítás a megrendelés visszaigazolását követő 2 munkanapon belül történik.
Kérjük, vegye figyelembe, hogy a kézbesítő partnerünk által nem befolyásolható tényezők miatt a szállítás késhet. Amennyiben erre kerülne sor, kérjük szíves türelmét, amíg a csomag megérkezik a címére.
-
Hogyan tudom nyomon követni a csomagomat?
A fizetési folyamat során megadott e-mail címre küldünk Önnek egy kézbesítési értesítő e-mailt, amelyben feltüntetésre kerül a csomagja nyomon követési linkje. Erre a linkre kattintva tekintheti meg csomagja aktuális helyzetét.
-
Visszaküldhetek terméket?
Fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. A termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie, a Szolgáltató nem vállalta e költség viselését. Az elállási jog gyakorlása esetén a Fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli.
Visszaküldési szándék jelzése: Kérjük, töltse ki az oldal alján lévő Visszaküldési Űrlapot.
További részletes leírásért kérjük, olvassa el az ÁSZF-et.
-
Számlák
Miután a webáruház kezelője visszaigazolta a megrendelést, a számlát e-mailben küldjük el Önnek PDF formátumban.
-
Garancialevél
A jótállás időtartama:
- 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 1 év.
- 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 2 év.
- 250 000 forint eladási ár felett 3 év.
-
Javítási szolgáltatások
A termékre vonatkozó jóállási időszakon belül felkeresheti szervizpontunkat ingyenes javítási szolgáltatás igénybevételére. Az Önhöz legközelebbi szervizpont megkereséséhez kérjük látogasson el erre az oldalra.